Welkom bij Biz(s)Talker

Welkom bij mijn nieuwe blog. Vandaag start ik met deze Nederlandse blog over voornamelijk BizTalk. Ik heb al een blog http://soa-thoughts.blogspot.com/ over ook o.a. BizTalk, maar deze is in het Engels. Een collega en eveneens blogger rade mij aan ook een blog in het Nederlands te doen. In deze blog richt ik mij dus op BizTalk. Ik wil jullie als lezers informeren over BizTalk in het verleden, heden en toekomst. Ik volg (stalk) BizTalk al vanaf begin 2000 en werk actief ermee sinds 2004. Ik heb kennis, ervaring van BizTalk op voornamelijk de laatste twee versies (2004/2006). Ik hoop jullie veel plezier te doen met deze blog en zal na mijn vakantie me gaan toewijden op deze blog naast mijn andere.


Technorati:

Geef een reactie

